Nu-ti lasa Copilul sa devina Obez!


De-a lungul timpului am vazut mamici cu copii enormi si culmea la o varsta destul de mica. La 10 - 11 ani ei aveau greutatea de la 17 ani... Pai e normal asa? Desi medicii ii pun pe copii in grafic si mamicile constincioase dau copiilor de mancare ca asa este normal, sa fie in grafic, cu varsta, ei, tind spre ingrasare. Apoi mancarurile de tip "junk food" devin masa obisnuita a micutului, fara niciun strop de proteine si vitamine in corpul lor. De aceea tind sa se ingrase si la 12-13 ani ajung obeji. Ce putem face? In primul rand. Nu-i fortati sa manance. Ei vor manca cand le este foame. Nu mor ei de foame nicium. In loc de un hamburger rapid, mai bine o bucata de pui la gratar. Mult mai sanatos. Cu niste legume langa preparate cu gust si gata mancarea. Apoi la varste mai maricele. Incepand cu 2 anisori. Incepeti cu ei diverse activitati. Fotbal, innot,  atletism, alergat prin parc, suit/urcat pe topogan, mers pe bicicleta. Le consuma energia si le revigoreaza organismul.


Apoi pe masura ce se maresc si sunt la scoala... Duceti-i la tot felul de activitati, volei, innot, calarie, baschet, aerobic. Se face Aerobic in scoli. Badminton, tenis de camp, tenis de masa... Sport sa vrei sa faci, ca ai avea ce. In continuare este o lista de exercitii care intaresc musculatura si pe care ei la scoala, le fac, la orele de sport: push-ups; pull-ups; tug-of-war; rowing; running; in-line skating; bike riding. Daca ai deja un copil over weight. Ce poti face. Pai nu-i mai da carbohidrati sa manance. Fa-i supe usoare, carne de pui la gratar, multe salate, pune-l sa manance mere, gref, da-i sucuri bogate in vitamine... Sport mereu si va privi altfel cand va capata incredere in el daca va slabi.. Ajuta-l! Desigur, vei spune: Aaa, pai e usor de vorbit, dar e mai greu de facut. Problema se pune si in cazul parintilor cae nu mai reusesc sa faca sport. Daca vei face impreuna cu el, va fi bine si pentru dumnevoastra, si veti petrece si mai mult timp cu copilul dumneavoastra.